Butlletí d’informació

Al dia en Protecció de Dades

Subscriu-te al nostre butlletí d'informació

Protección de Datos Datax S.L., com a responsable del tractament, tractarà les seves dades amb la finalitat de remetre la nostra newsletter amb novetats comercials sobre els nostres serveis. La base legítima és el teu consentiment el qual pots revocar en qualsevol moment a través de info@datax.es. No es cediran dades a tercers llevat obligació legal. Pots accedir, rectificar i suprimir les teves dades, així com exercir altres drets consultant la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a la nostra Política de Privacitat.

Febrer 2020

Newsletter amb consells i les últimes novetats de protecció de dades i seguretat de la informació:

• Nova guia d'adaptació de productes i serveis que utilitzin IA.
  • Últimes sancions europees per incompliment del RGPD.
  • Les empreses que han de complir l'Esquema Nacional de Seguretat.
  • Consells per trobar l'amor a Internet sense perdre la privacitat.
  • Últimes noticies destacades sobre protecció de dades.

Setembre 2019

Newsletter amb les darreres novetats i notícies de protecció de dades:

• Adaptació d'aplicacions mòbils a la protecció de dades.
  • Canal prioritari per sol·licitar la retirada d'imatges sensibles.
  • Llistat de tractaments que no requereixen una Avaluació d'Impacte o AIPD.
  • L'adaptació de les pàgines web més visitades.
  • Últimes violacions de seguretat i multes de protecció de dades.

Maig 2019

Newsletter amb les últimes novetats i noticies de protecció de dades:

• Anàlisi del primer any d'aplicació del Reglament Europeu (RGPD).
  • Les xifres de l'últim any de l'Agència de Protecció de Dades (AEPD).
  • ¿Quan és obligatori realitzar una Avaluació d'Impacte o AIPD?
  • Infraccions i multes de protecció de dades.
  • Últimes violacions de seguretat de les dades.

Març 2019

Newsletter amb les últimes novetats i noticies de protecció de dades:

• Transferències internacionals de dades en cas de Brexit sense acord.
  • Beneficis de nomenar un Delegat de Protecció de dades (DPD).
  • La importància de la formació dels treballadors en protecció de dades.
  • Orientacions de la AEPD sobre la identificació d'interessats en notificacions administratives.

Febrer 2019

Butlletí informatiu sobre les últimes novetats i noticies de protecció de dades:

• Nou estudi de la AEPD sobre l'empremta digital (fingerprinting).
  • Consells per buscar parella a Internet protegint la privacitat.
  • Nou buscador de Delegats de protecció de dades (DPD) de la APDCAT.
  • Últimes incidències de seguretat i la importància de la seguretat de les dades.

Desembre 2018

Newsletter amb les últimes noticies i novetats sobre Protecció de Dades i Seguretat de la Informació.

• Nova llei de Protecció de Dades (LOPDGDD)
  • Nous Drets Digitals
  • Consells per a compres online
  • Primera multa por incompliment del RGPD a Alemanya

Novembre 2018

Informem sobre l'aprovació definitiva de la nova Llei Orgànica de Protecció de Dades i Garantia dels Drets Digitals.

Octubre 2018

Coneix les últimes noticies i novetats sobre Protecció de Dades, Privacitat i Seguretat de la Informació:

• La aprovació imminent de la nova LOPD.
  • Edat mínima de consentiment per a serveis d'Internet a Espanya.
  • La protecció de dades per a les empreses.
  • Adequació per a Administradors de finques i Comunitats de propietaris.
  • Últimes multes i violacions de seguretat de les dades.

Agost 2018

Presentem les últimes noticies i novetats sobre Protecció de Dades, Privacitat i Seguretat de la Informació. Coneix les mesures urgents aprovades pel Govern per adaptar el Dret espanyol al RGPD, l'acord entre Europa i Japó sobre Protecció de Dades i les últimes incidències de seguretat que han patit grans empreses, entre d'altres novetats.

Maig 2018

En aquesta newsletter us presentem les últimes noticies i novetats sobre Protecció de Dades i Seguretat de la informació, i posem a la vostra disposició un article amb preguntes i respostes freqüents (FAQs) sobre el Reglament Europeu de Protecció de Dades (RGPD).

Abril 2018

Coneix les últimes notícies i novetats sobre Protecció de Dades, Privacitat y Seguretat de la Informació. Aquest mes descobrim les esmenes al Projectes de Llei Orgànica de Protecció de dades, les noves guies publicades per l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, l'escàndol de Facebook i molt més.

Febrer 2018

Aquest mes coneixem les últimes noticies i novetats sobre Protecció de Dades i Seguretat de la Informació, i posem a vostra disposició una guia gratuita sobre el Reglament Europeu de Protecció de Dades.

Desembre 2017

Aquest mes coneixem les noves guies que ha publicat l'AEPD sobre Protecció de Dades de menors d'edat i Compra segura per Internet. També les noves obligacions de les Comunitats de Propietaris i Administracions Públiques per adaptar-se al nou Reglament Europeu de Protecció de Dades.

Novembre 2017

El nou Reglament Europeu de Protecció de Dades pretén consolidar una veritable cultura de privacitat en el teixit empresarial amb la finalitat de protegir eficientment les dades personals de tots els ciutadans europeus. Aquest mes s'ha fet un pas més i s'ha aprovat el nou projecte de Llei Orgànica de Protecció de Dades de Caràcter Personal (LOPD). En DATAX ja hem començat una adaptació progressiva dels nostres clients a l'RGPD perquè arribin amb totes les garanties al 25 de maig de 2018. Per conèixer les últimes notícies de Protecció de Dades i Seguretat de la Informació consulta la nostra newsletter.

Octubre 2017

La AEPD recomana a les empreses començar ja l'adaptació al nou Reglament de Protecció de Dades.

Et preparem per arribar amb garanties al 25 de maig de 2018
A DATAX estem treballant alhora amb les dues normatives. Adaptem a les empreses a la LOPD i apliquem aquelles nous requeriments del RGPD que són compatibles. Resol els teus dubtes sobre el Nou Reglament Europeu de Protecció de Dades en aquesta newsletter.

Juny 2017

Per donar resposta a la revolució tecnològica i a l’ús generalitzat d’Internet, el 25 de maig de 2016 va entrar en vigor el Reglament Europeu de Protecció de Dades, que imposa nous i més exigents requisits de compliment per garantir la privacitat com a dret fonamental. Consulta'n tots els detalls.

Juliol 2016

La Comisión Europea aprueba el "Privacy Shield", nuevo marco legal de seguridad de datos personales entre Europa y EEUU. DATAX asistió a la ​8ª Sesión Anual Abierta de la Agencia Española de Protección de Datos. Robos masivos de datos en Linkedin y MySpace evidencian la vulnerabilidad de las medidas de seguridad en las redes sociales.

Febrer 2016

Avance en la aprobación definitiva del nuevo Reglamento Europeo de Protección de Datos. Nuevo acuerdo UE- EEUU para un nuevo SAFE HARBOR. WhatsApp : primera sanción por "spam".

Octubre 2015

El Tribunal de Justicia de la UE sentencia que EEUU no garantiza un nivel de protección adecuado de los datos personales. El proyecto VISC+ catalán sigue generando polémica entorno a la cesión de datos sanitarios de los pacientes. ¿Los datos personales de los alumnos de centros educativos están protegidos en la “nube”?

Juliol 2015

La UE avanza en el Nuevo Reglamento de Protección de Datos. Apple apuesta por la privacidad frente a sus competidores. E-call: Llamadas de emergencias al 112 desde el coche y la Protección de Datos.